Tret de sortida al creuament de l'Estret

12/03/2012

Masnou

Dissabte passat va tenir lloc a la sala polivalent de la Biblioteca del Masnou la primera reunió informativa sobre el creuament de l'Estret de Gibraltar per part dels 16 nedadors del grup Neda el Món el proper mes de setembre. Vam tenir el plaer de comptar amb la presència de 5 nedadors que ja ho han fet en el passat i que ens van explicar la seva experiència. Concretament, Ferran Sans, Pere Dalmau, Víctor Marín, Miquel Suñer i Víctor Galve. Gràcies a tots... va ser molt enriquidor, tant per nedadors com per organitzadors! Propera trobada, 31 de març... Àfrica ens espera!

: Neda el Món
: 12/03/2012 10:49:56

¡NedaNews!

Suscríbete a NedaNews para recibir toda la actualidad de Neda el Món. Mantente al día de nuestras travesías, consejos de entrenamiento y novedades exclusivas.

📧 Noticias mensuales • 🏊‍♂️ Consejos de entrenamiento • 🌊 Ofertas exclusivas