Preu reduït per Medes!

3/2/2026

temp

El proper dia 6 de Març és el darrer dia per inscriure’s a la 17a Neda el Món Illes Medes per la Marató de TV3 by ZOGGS amb preu reduït. Aquesta travessia és única i excepcional. I ho és per dues raons: perquè és la única travessia solidaria de Catalunya, on el 100% dels beneficis de la travessia van destinats a la Marató de TV3, i perquè es realitza sobre un entorn natural inigualable, el Parc Natural de les Illes Medes.

 

Neda el Món converteix aquesta travessia d'aigües obertes en un gran esdeveniment: distàncies a escollir segons el nivell natatori, exposició de les millors marques, música, i participació dels millors nedadors. No us adormiu! Teniu tota la info aquí.

: Marc Caballé van Mol
: 3/2/2026 9:25:27 AM

NedaNews!

Subscribe to NedaNews to receive all the latest news from Neda el Món. Stay up to date on our swims, training tips, and exclusive news.

📧 Monthly news • 🏊‍♂️ Training tips • 🌊 Exclusive offers