SwimHolidays Dubrovnik 2026 a punt!

1/7/2026

gggg

Tornem a Croàcia! Coneguda com "la perla de l'Adriàtic", Croàcia ens espera amb els seus illots salvatges, les seves platges desertes, i moltes hores de sol i bon menjar. Dóna un cop d'ull al programa que hem preparat per les SwimHolidays Dubrovnik 2026.

 

Croàcia és un paradís natural. El 10% del total del país està protegit a nivell ecològic. En total té vuit parcs nacionals, dotze parcs naturals i segons la UNESCO les seves platges i els seus mars són de les més ben conservades i netes d'Europa. Sent tota l'energia d'aquest paradís blau amb Neda el Món!

 

Us portem unes SwimHolidays de quatre dies on explorarem el mar de Dubrovnik, l'Adriàtic, caracteritzat per les seves aigües tranquil·les i netes, amb més de 1000 illes i illots dels quals només 48 estan habitats. Roques, coves, penya-segats que ens recorden als de la Costa Brava nord, fauna marina, indrets remots on perdre't per trobar-te a tu mateix/a.... tot això i molt més ens espera a Croàcia.

 

El preu per persona és de 1.350€ (swimmers), i el preu per acompanyant 1.325€. Aquest viatge està limitat a 8 persones. Més informació aquí!

: Marc Caballé van Mol
: 1/7/2026 5:15:56 PM

NedaNews!

Subscribe to NedaNews to receive all the latest news from Neda el Món. Stay up to date on our swims, training tips, and exclusive news.

📧 Monthly news • 🏊‍♂️ Training tips • 🌊 Exclusive offers