L'Estartit - Illes Medes, en memòria de l'Alex Lorente

18/10/2013

Alex Lorente

La 4a travessia L'Estartit - Illes Medes per la Marató de TV3 del proper dia 1 de novembre és des de l'any passat en memòria del nostre amic Alex Lorente.

L'Alex era biòleg i tècnic marí del Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter, a més de fotògraf de natura terrestre i submarina. Des del primer moment l'Alex és va bolcar en el projecte d'una travessia a L'Estartit per la Marató de TV3 i hi va col·laborar activament en les dues primeres edicions.

La travessia te la dedicarem a tu, Alex! Et trobem a faltar!

: Buclenet IT Systems
: 18/10/2013 12:47:32

NedaNews!

Subscriu-te al NedaNews per rebre tota l'actualitat de Neda el Món. Mantén-te informat sobre les nostres travessies, consells d'entrenament i novetats exclusives.

📧 Notícies mensuals • 🏊‍♂️ Consells d'entrenament • 🌊 Ofertes exclusives